دانلود بازی کامپیوتری شاهزاده ی ایران 2 Prince Of Persia 2 Warrior Within

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

انواع بازی های روز دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
amir hosin
21:11
شنبه 29 بهمن 1390

 

دانلود بازی کامپیوتری شاهزاده ی ایران 2 Prince Of Persia 2 Warrior Within

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ یکشنبه، 2 بهمن ماه 1390
 دانلود بازی کامپیوتری شاهزاده ی ایرانی 2 Prince Of Persia 2 Warrior Within

دانلود رایگان در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
FileSonic,RapidShare



نام بازی: Prince Of Persia 2 Warrior Within
پلتفورم : pc
ژانر:Action 
تاریخ انتشار جهانی : 2004
تاریخ انتشار در آمریکا : 2004
تاریخ انتشار در اروپا : 2004
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : 
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

شاهزاده ایران: در قلمرو جنگجویان(به انگلیسی: Prince of Persia: Warrior Within) یک بازی رایانه‌ای است که در ادامه بازی شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان است و در سال ۲۰۰۳ انتشار یافت.این بازی توسط یوبی‌سافت مونترال تولید و توسط یوبی‌سافت و برای ایکس‌باکس، پلی‌استیشن ۲، نینتندو گیم‌کیوب و مایکروسافت ویندوز انتشار یافت.این بازی قبل از شاهزاده ایرانی: دو سریر انتشار یافت.و در دسامبر ۲۰۰۶ نسخه پورت شده این بازی به نام شاهزاده ایرانی: انقلاب و برای پلی‌استیشن همراه منتشر شد.هفت سال از وقایع شن های زمان گذشته است.اکنون شاهزاده، پادشاه ایران شده است ولی هر شب کابوس میبیند که از دست یک هیولا فرار میکند و سرانجام گیر می افتد.افرادش پیشگویی را پیدا میکنند که می تواند خوابش را تعبیر کند.پیشگو به او میگوید که هفت سال پیش شن های زمان را آزاد کرده و مورد نفرین آنها قرار گرفته است و موجودی به نام داهاکا که در جزیره زمان زندگی میکند به دنبال اوست و میخواهد او را بکشد.شاهزاده تصمیم میگیرد که به جزیره زمان برود و با ملکه زمان حرف بزند تا نفرین از بین برود ولی پیشگو به او میگوید که نمیتواند سرنوشتش را عوض کنداو هم اعتنایی نمیکند و میرود.در دریا سربازان ملکه به فرماندهی دختری به نام شادی به آنها حمله میکنند.همه افرادش کشته میشوند و خودش هم در نبرد با شادی شکست میخورد و به دریا پرتاب میشود.وقتی چشمانش را باز میکند، خود را در جزیره میبیند و تصمیم میگیرد علاوه بر پیدا کردن ملکه از شادی هم انتقام بگیرد.در ادامه نقدی بر سری بازیهای تاریخی شاهزاده ی ایرانی می پردازیم . 
▪ Prince of Persia ۱۹۸۹ : در حالی که همگان در این سال ها یگانه دستگاه بازی موفق را آمیگا ۵۰۰ می دانستند و افراد معدودی صاحب رایانه بودند ، این بازی برای آمیگا و کامیپیوترهای شخصی آن زمان روانه بازار شد. نسخه آمیگای این بازی از گرافیک ، کنترل و نرمش حرکات بالاتری از نسخه رایانه آن برخوردار بود . داستان بازی در مورد شاهزاده ای پارسی می گذشت که به زندان افتاده و قصد رهایی از زندان را داشت. این بازی که اولین پروژه جدی فردی جوان به نام Jordan Mechner بود مورد استقبال بالایی قرار گرفت و در آن دوران حدود بیش از دو میلیون نسخه فروش داشت. این بازی حالتی ماجراجویانه داشت و در طول بازی با معماهای زیادی مواجه می شدید. 
▪ Prince of Persia ۲ The Shadow & The Flame ۱۹۹۳ : بعد از آنکه نسخه نخستین مورد استقبال بسیار بالایی قرار گرفت ، سازندگان نسخه دوم آن را چهار سال بعد در اختیار علاقه مندان قرار دادند هرچند که گرافیک بازی از پیشرفت قابل ملاحظه و چشمگیری برخوردار بود و محیط اطراف از تنوع بیشتری بهره می برد ، اما بر خلاف فروش بسیار بالا نتوانست رضایت طرفدارانش را جلب کند و به عقیده بسیاری از کارشناسان و بازیکنان هرچه قدر که موارد مختلف در این نسخه پیشرفت کرده بود اما هیجان حاکم بر آن افت کرده و به هیچ عنوان قابل مقایسه با نسخه اولیه نبود. ▪ Prince of Persia ۳D ۱۹۹۹ : در این سال ها بازی های سه بعدی شدیدا مورد استقبال عموم قرار گرفته بود و در واقع نسل جدیدی از بازی ها در اواخر دهه نود عرضه شده بود که در این بین بازی پرطرفدار Prince of Persia نیز از این رویه پیروی کرده بود و نسخه جدید را با محیطی سه بعدی در اختیار علاقه مندان قرار داد. هرچند که بازی از گرافیک بالا و خوبی بهره می برد اما این بار در کنترل مشکلات متعدد و فراوانی وجود داشت که عملا انگیزه و رغبت بازیکنان را برای ادامه از بین می برد و همه امیدها و انتظارهایی که از این بازی می رفت ، نقش بر آب شد....
دانلود رایگان بازی Prince Of Persia 2 Warrior Within به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download



تعداد بازدید از این مطلب: 1164
بازدید : 1164

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









  • قالب وبلاگ
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازی کده مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر